جدیدترین و جالب ترین اختراعات دنیا + عکس
عینک آفتابی ضد گلوله
 
 
 
این عینک آفتابی یک عینک معمولی نیست، بلکه یک عینک ضد گلوله واقعی است.
این عینک ژاپنی جزو JSDF به حساب می آید. با وجود اینکه شيشه این عينک تنها 2 میلی متر ضخامت دارد، به راحتی می تواند فشار وارده یک جسم 500 گرمی را که از ارتفاع یک متری افتاده، تحمل کند.
 
همچنین ضربه جسمی تا قطر 6.55 میلی متر، که با سرعتی حدود 170 کیلومتر بر ساعت به آن برخورد کند، حتی نمی تواند شیشه آن را ترک بياندازد.
 
 
قیمت این عینک سبک (27-35 گرم) و مقاوم در برابر ضربه، 317 دلار است که فکر می کنم ارزشش را داشته باشد.
 
 
چراغ خواب خواب آور
 
 
 
مطالعات نشان می دهد که 64 درصد از افراد در هفته یک شب از داشتن خوابی آرام و عميق محروم هستند.
 
آنچه که در تصویر مشاهده می کنيد یک چراغ خواب خواب آور است. اين چراغ خواب به مدت 30 دقيقه نورش را به صورت یک حرکت دورانی خاص به سقف اتاق می تاباند. دنبال کردن حرکت نور با چشمان، ذهن و فکر را آرام کرده و به تمرکز گرفتن بر روی خواب کمک می کند. در اين مدت زمان شما به خوابی آرام و عميق فرو می روید و چراغ خواب به صورت اتوماتیک پس از نیم ساعت خاموش خواهد شد.
 
 
در واقع این چراغ خواب از طریق هيپنوتیزم ذهن، مسیر طبيعی فکر و بدن را تا رسيدن به آستانه خواب عميق هموارتر می کند.
 
استفاده از این چراغ خواب می تواند تا حدی به افرادی که دچار اختلالات خواب هستند، کمک کند. اين چراغ خواب با قيمت 185.95 دلار به فروش می رسد.
 
بشقاب برش کیک دقیق
 
 
شاید شما هم با من هم عقیده باشيد. وجود يک کيک خامه ای و شکلاتی در هر جشن و مراسم مانند تولد از واجبات است. امروز با يک گجت الکترونيکی آشنا می شوید تا برش کيک های خود را دقیق و آسانتر انجام داده و با تکنولوژی روز هم قدم شويد.
 
آنچه که در تصوير مشاهده می کنید ظرفی مخصوص برش کیک است. این ظرف که Deni4100 نام دارد تنها با 4 عدد باتری قلمی روشن می شود. کافی است که کیک دايره ای شکل خود را پس از طبخ در این ظرف سرو کرده و آن را روشن کنید.
 
 
در ابتدا این جا کیکی از شما تعداد قطعات مد نظرتان را که باید عددی بین 2 تا 12 باشد سوال می کند. پس از وارد کردن تعداد قطعات دلخواه، راهنمای برش کیک که شامل مجموعه ای از چراغ های LED در حاشيه ظرف است روشن شده و محل برش کیک را به شما نشان می دهد.
همچنین می توانید با فشار دادن دکمه مربوط به موزيک آن، ملودی مخصوص تولد را که در حافظه اين ظرف ذخيره شده پخش کنید.
 
اين ظرف برای برش زدن انواع کيکها و شيرينيها و همچنين پیتزاها با حداکثر دایره ای به قطر 30 سانتيمتر مفید است و با قیمت 39.66$ در بازار به فروش می رسد.
 
کتری موزیکال
 
 
احتمالاً تا به حال کتری های سوت داری که با جوش آمدن آب شروع به سوت زدن می کنند دیده اید؛ فشاری که بخار آب به لوله (یا در) کتری می آورد، صدایی ثابت و در بعضی موارد آزار دهنده بوجود می آورد که به نظر من خوشایند نیست.
 
اما آقای نائوکی کاواموتو به جای بوق کتری یک فلوت کار گذاشته که با جوش آمدن آب، می تواند یک نت خاص اجرا را کند.
 
به این ترتیب در صورتیکه نت سوت کتری شما برایتان آزاردهنده است، می توانید نتی که برایتان آرامش بخش تر است، انتخاب کنید و با آسودگی سراغ کتری در حال جوش خود بروید.
 
کلاه نشان دهنده وضعیت شبکه‌های بی سیم
 
 
 
 
اگر شما هم یک گیک باشید و بخواهید بطور دائم با گجت هایتان برخط باشید، مجبورید قدم به قدم لپ‌تاپ یا موبایلتان را بیرون بیاورید و چک کنید که جایی که در آن ایستاده‌اید وای فای دارد یا نه؟
 
این کلاه با نمایشگری که دارد می‌تواند در هر لحظه قدرت شبکه‌های وای فای 802.11b/g را بسنجد و به همه اعلام کند. البته خودتان برای دیدن قدرت شبکه، یا باید در آینه نگاه کنید یا کلاه را از سرتان بردارید ولی این مهم نیست چون وقتی دیدید که همه به شما نگاه کردند و سراغ لپ‌تاپ‌هایشان رفتند، شما هم می‌توانید لپ‌تاپتان را بیرون بیاورید.
 
همه گجت هایتان را باهم شارژ کنید
 
 
با این دستگاه می توانید همه گجت های خود را بدون نیاز به هیچ سیم و تبدیلی شارژ کنید و برای این کار فقط لازم است گجت مربوطه را روی این دستگاه و شارژر مربوطه اش قرار دهید و منتظر بمانید تا کاملاً شارژ شود.
 
دیگر نه لزومی به همراه داشتن و استفاده از شارژر مخصوصِ ِهر کدام از گجت هایتان دارید و نه به مبدل های مختلف برای قابل استفاده کردن بعضی از شارژرهایتان برای گجت های دیگر، نیاز خواهید داشت، چون مبدل همه شارژرها روی این وسیله تعبیه شده است.
 
همانطور که در تصویر هم مشاهده میکنید، چهار اتصال شارژ استاندارد توسط این دستگاه پشتیبانی میشوند که به این ترتیب برای شارژ گوشی های نوکیا و سونی اریکسون، آی پاد، پی.اس.پی ها و همچنین دستگاه هایی مثل دوربین ها و MP3 پلیرها که که شارژر مینی یو.اس.بی دارند، مشکلی نخواهید داشت.
 
البته قیمت 69.95 پوندی آن هم به اندازه قابلیت این وسیله جالب و قابل بحث است.
 
به این میگن یک هدست همه چی تموم! سیم لازم نداره چون با بلوتوث کار میکنه و با انرژی خورشیدی هم شارژ میشه! پس فقط راه بروید و از آهنگ های مورد علاقه تان لذت ببرید!
 
 
واقعا تصورش سخته که ملکه انگلستان این نیتندوی طلا را برای بازی سفارش داده باشه!
 
 
این رادیو فقط به درد آن هایی میخوره که از میخوان از به شبکه های رادیویی اینترنتی گوش بدن! در واقع با این رادیو Wireless میتوان به اینترنت متصل شد و به ایستگاه های رادیویی سراسر دنیا گوش سپرد.
 
 
اگر شما هم فکر میکنید صداتون واسه خواندن خوبه پس این وسیله بکارتون میاد. کافیه دستگاه پخش موسیقیتون را در محل مناسب قرار بدید و از طریق میکروفون بزنید زیر آواز!
 
 
 
شیر آب جدید با امکانی بسیار جالب! (+عکس)
 
 
مخلوط کردن آب سرد و گرم تا رسیدن به دمایی متعادل برای شستن ظرف و یا دوش گرفتن همیشه باعث اتلاف بیهوده آب می‌شود. اما در یک ابتکار جالب از شرکت Ihouse شیر آب هوشمندی طراحی شده که به تکنولوژی تشخیص چهره افراد مجهز است.
 
این شیر آب هوشمند به اسمارت فاست معروف است. کافی است که تنها یک مرتبه دما و فشار آب مد نظرتان را به عنوان تنظیمات اولیه به سیستم عامل این شیر وارد کنید. پس از آن هر زمان که چهره شما در مقابل این شیر آب قرار گرفت آبی با درجه حرارت و فشار مد نظر شما از آن جاری خواهد شد.
 
 
تنظیم دما و فشار آبی که از طریق هر شخص برایش تعریف می‌شود با یک مشخصه رنگی مربوط به یک چراغ LED نیز بیان می‌شود. از طریق صفحه نمایشگر تمام لمسی 2.8 اینچی نیز می‌توانید به اطلاعاتی نظیر زمان, تاریخ و درجه حرارت محیط نیز دست یابید. 
 
با وجود تمامی جذابیت و ظرافتی که در طراحی این محصول به چشم می‌خورد هنوز خبری از قیمت و زمان ورود این محصول به بازار به چشم نمی‌خورد . اما به گفته طراحان کیفیت این طرح می‌تواند تا اختصاص دادن یک رایحه خاص به هر درجه حرارت و فشاری از آب نیز ارتقا یابد.
 
با دوچرخه هوندا راه رفتن را بدون خستگي تجربه کنيد
 
 
تقریبا تا کنون هیچ شرکتی نتوانسته در ساخت گجت های مربوط به حرکت و حمل و نقل به پای شرکت هوندا برسد. جالب است که در ساخت وسایلش تا آنجا که می تواند به راحتی انسان و سهولت استفاده و تاثیر آن محصول در افزایش کیفیت زندگی افراد توجه می کند.
 
هدف اصلی هوندا از ساخت این وسیله کمک در راه رفتن به افرادی است که در کار روزانه زیاد راه می روند یا بر اثر بیماریی و ناتوانی قادر به راه رفتن نیستند. این دستگاه از یک عدد صندلی شبیه صندلی دوچرخه ساخته شده که دارای دو عدد بازوی حرکتیست. هر یک از بازوها به کفش فرد بسته شده و با روشن شدنش راه رفتن خیلی راحت تر از قبل امکان پذیر میشود.
 
این گجت به کمک سنسور ها و اهرم های حرکتی بسیار حساسش احساسی شبیه رکاب زدن دوچرخه را برای افراد ایجاد می کند و با القای این حس در افراد پاها را به گام بر داشتن مجبور میسازد. انعطاف پذیری این دستگاه نیز آنقدر است که با طول گام هر فرد سازگاری داشته و احساس خستگی را برای افراد به دنبال ندارد. به گفته یکی از مهندسین طراح هوندا , با این وسیله استرس و فشار عصبی افراد در زمان ایستادن و قدم زدن از بین می رود و راه رفتن را راحت تر خواهند کرد. این محصول در یکی از کلینیک های طبی ژاپن نیز مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته و به زودی به بازار ارایه خواهد شد
 
Airpodخودرو ای با سوخت هوای فشرده
 
 
آقای Negro که یکی از بهترین طراحان شرکت MDI محسوب می شوند اعلام میکند که خودرویی طراحی و ساخته اند که با سوخت هوا کار میکند!
 
 
خودرو بامزه ای را که در تصویر مشاهده میکنید Airpod نام دارد که موتور آن به کمک هوای فشرده راه اندازی می شود. ظرفیت این خودرو برای 4 سرنشین در نظر گرفته شده . متا سفانه از ویژگی های فنی مورد استفاده در طراحی این خودرو اطلاعاتی در دسترس نبود اما یک نفر با متر ارتفاعش را اندازه گرفته و اعلام کرده که 1 مترو 60 سانتیمتر ارتفاع دارد. حداکثر سرعت حرکت این خودرو 70 کیلومتر در ساعت خواهد بود و استفاده از آن هیچ گونه خطری از لحاظ آلودگی محیط زیست را تهدید نخواهد کرد.
 
 
 
این شرکت فرانسوی اعلام کرد که از بهار 2009 می توانید نمونه های این خودرو را در خیابانهای پاریس ببینید و اگر دوست داشتید با آنها کورس بگذارید. قیمتش هنوز قطعی نیست اما در یک آمار گیری عجیب خبر دادند که برای طی مسافتی در حدود 62 مایل فقط 2$ هزینه گریبان گیرتان خواهد شد!
 
 
منتظر نظر های سازنده شما دوستان هستیم .

نظرات شما عزیزان:

لرد باماها
ساعت9:46---3 ارديبهشت 1394
سلام
سایت خوبی دارید
پیروز و سربلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:16 | نويسنده : M.SH |